Hvordan installerer jeg den ?
Og hvordan ændrer jeg driver til NV ?
// Kasper
Altså altså...
Jeg kunne anbefale at folk hoppede ind på nvidia's hjemmeside og lige kiggede rundt 5 sekunder... Man skal IKKE ændre vesa til NV... Kig følgende fil igennem :
ftp://download.nvidia.com/XFree86/Linux-x86/1.0-6111/README.txt . Her skulle I gerne kunne se :
then all you need to do is find
the relevant Device section and replace the line:
Driver "nv"
(or Driver "vesa")
with
Driver "nvidia"
Så først skulle du lige finde ud af om du bruger X.org eller XFree86 da der er en forskel på navnene på de to conf filer.. Men hvis du finder disse to, så burde du gerne kunne ændre det hele hvis du læser README igennem.. Den er måske lang og kedelig, men det beskriver let trin for trin hva man skal gøre...
Som der bliver sagt, er Red Hat 9 ikk længere supportet inde fra RedHat Inc. Og jeg kan på ingen måde anbefale at du skifter til Fedora. For alt i verden : find noget ordentligt.. Hva jeg har hørt skulle debian være et godt alternativ. Ellers skulle du måske lige tage et lille kig på www.linuxbog.dk - den er go'
Men som sagt : følg README-filen og så kan det ikk andet end at virke.. Og X.org og XFree86 har nogle geniale Troubleshooting FAQ's! Så find dem via google hvis der er flere problemer - eller spg her self.
Men det endnu lettere med google, da de selv har beskrevet problemet på deres hp
- datux
Spank me!