Pulldown menuer

Tags:    html css

Bruger prgr. Xara Menu Maker til pulldownmenu. Sitet skal lægges på CD til familiemedlemmer. Menuerne virker fint i f.eks. Firefox. Problem: IE 6 popper op med advarsel om "skadeligt indhold" (scriptet). Når jeg surfer på andre sider med pulldown får jeg ingen advarsler. Hvordan undgår jeg probs med IE på min egen webside. Vil lige sige at det er ingen løsning at slå funktioner fra i IE, - det skal bare virke så der ikke kommer adv. i IE6. - Skal jeg have en lille kode lagt på eller hvad?

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Bruger prgr. Xara Menu Maker til pulldownmenu. Sitet skal lægges på CD til familiemedlemmer. Menuerne virker fint i f.eks. Firefox. Problem: IE 6 popper op med advarsel om "skadeligt indhold" (scriptet). Når jeg surfer på andre sider med pulldown får jeg ingen advarsler. Hvordan undgår jeg probs med IE på min egen webside. Vil lige sige at det er ingen løsning at slå funktioner fra i IE, - det skal bare virke så der ikke kommer adv. i IE6. - Skal jeg have en lille kode lagt på eller hvad?

Den kan du ikke gøre noget ved med mindre du har en server at smide det på... det eneste du skal er at trykke på den og så trykke tillad eller ok eller hvad der nu står. Det er simpelthen noget der kommer når du kører scriptet lokalt.

---------------------------------------------------
Mvh. Simon

Http://www.skymann.rosmi.dk

Advarslen fra IE får du så længe du kører det lokalt på pc'en. Så snart det er på nettet kommer advarslen ikke.

-----------------------------
Jonas (Decko)
http://decko.1go.dk/blog

t