Lukke side automatisk

Tags:    html css

<< < 12 > >>
Hej

Hvordan får jeg en side til at lukke automatisk, når den har udført det den skal??

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

14 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Du kan bruge javascript...
Fold kodeboks ind/udKode 
mener jeg...

Hilsen k-roy
(Christian B. Andersen)
-- Problemer er til for at blive løst :) --

Det kan man ikke uden at blive spurgt og hvis man skulle bruge det, skulle man nok skrive det sådan her:
Fold kodeboks ind/udKode 

Hej

Hvordan får jeg en side til at lukke automatisk, når den har udført det den skal??

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

Du kan ikke tvinge en bruger til at lukke vinduet. Hverken med javascript eller noget andet. Eller det mener jeg ihvert fald. Men det er vel nok at vise en blank siden, på et tidspunkt mister folk vel interessen for at glo mere :D ?

Hej

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

du kan lukke et vindue du selv har lavet i javascript! :)

Casper

Hmm. Siden er en PopUp side lavet i JavaScript, siden der popper op er en side hvor brugeren kan redigere nogle oplysninger. Når han er færdig med det trykker han/hun på "Gem og luk" derefter skal der lige opdateres nogle data i MySql og til sidst vil jeg gerne have at siden lukker sig selv.

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

Det jeg gør er, at jeg indsætter følgende kode efter jeg har udført opdateringen i asp:
Fold kodeboks ind/udKode 

Casper

Hej

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

Casper

Hmm. Siden er en PopUp side lavet i JavaScript, siden der popper op er en side hvor brugeren kan redigere nogle oplysninger. Når han er færdig med det trykker han/hun på "Gem og luk" derefter skal der lige opdateres nogle data i MySql og til sidst vil jeg gerne have at siden lukker sig selv.

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

Jamen så burde den kunne lukke selv uden bøvl...?

Hilsen k-roy
(Christian B. Andersen)

Hej

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

Du kan bruge javascript...
Fold kodeboks ind/udKode 
mener jeg...

Hilsen k-roy
(Christian B. Andersen)

Hej

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

Du kan ikke tvinge en bruger til at lukke vinduet. Hverken med javascript eller noget andet. Eller det mener jeg ihvert fald. Men det er vel nok at vise en blank siden, på et tidspunkt mister folk vel interessen for at glo mere :D ?

Nej mener jeg heller ik... eller jo popups og såen kan man godt... men du kan vidst ik rigtigt lukke en hoved side såen uden...

Hilsen k-roy
(Christian B. Andersen)

Hej

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

Casper

Hej

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

Casper

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

Det jeg gør er, at jeg indsætter følgende kode efter jeg har udført opdateringen i asp:
Fold kodeboks ind/udKode 

Casper

Så bliver man stadig spurgt

Fold kodeboks ind/udKode 

Casper

Så bliver man stadig spurgt

Mener kun at det er de gamle versioner af internet explorer. (Men jeg kan selvfølgelig godt tage fejl)

Hilsen Mathias

<< < 12 > >>
t