Tables og slices

Tags:    html css

Jeg har et lille spørgsmål, der kræver i har set
www.gameren.dk/test/index.html
- som i kan se, er den bygget op af tables, hvor hver grå box skal symbolisere en content box.
Nu til spørgsmålet, hvordan får jeg den midterste box til at udvide sig, jo mere text der kommer i, uden at nogle af de fire andre ændres, sådan at det kommer til at lige noget i stil med
www.gameren.d/test/2.jpg
Har prøvet, flere gange uden held

nb:
Bruger slices i photoshop, hvis i vil, kan i evt. vise mig et billede af måden det skal slices på for at det passer.

P.f.t for jeres svar ;)

nb.nb.nb:
Baggrunden er meget grafisk, og kan ikke sættes som body-bg, så det er måden det skal slices på jeg skal have at vide, ikke noget sjov med at oprette 3 tables ved siden af hinanden, tak ;)

[Redigeret d. 29/11-05 18:48:15 af Mikkel Cox]

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fjern height atributten på din content box, så burde det virke

har gjort, den syntes den skal udvide alt andet, jo mere content boxen udvider sig..

har du prøvet at sætte height til en % stats, i stedet for en fast højde

Har ikke lige forstand på det der med at slices, men et foreslag da jeg nu ikke må komme med det indlysende med flere tabeller :(

er at gøre sådan at din content box er grafisk uafhængig af de andre, såvidt jeg kan se delte content boxen borders med tabellerne på hver side. så laver du et dummy row i bunden, som består af to td'er
hvor du sætter colspan til 3 i begge og derres højde til 100%, og du sætter rowspan på din content box til at være 6.

tallene er ikke nødvendigvis rigtige.

Ideen er at den nederste rækkes to felter når grafikken for kollonerne er uafhængig af central boxen presser dem up fordi at de med deres højde på 100% tager så meget som de nu og da kan.
-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

Intet svar, opretter en ny...

t