Table i ff men ikk i IE?

Tags:    html css

Dav jeg har denne her table som størrelserne er sat efter en baggrund, men det passer ikke i IE, der er det forkerte størrelser alle tablesne har ?, men det virker i fint i FF

<table border="1" bordercolor="black" cellpadding="0" cellspacing="0" height="585" width="777" style="WIDTH: 777px; HEIGHT: 585px">
<tr>
<td width="17" height="27">Hej</td>
<td width="104" height="27">Hej</td>
<td width="40" height="27">Hej2</td>
<td width="33" height="27">Hej</td>
<td width="520" height="27">Hej</td>
<td>Hej</td>
</tr>

<tr>
<td height="179">Hej</td>
<td width="104">Hej</td>
<td>Hej</td>
<td>Hej</td>
<td>Hej222</td>
<td>hej</td>
</tr>

<tr>
<td height="38">Hej</td>
<td width="104">Hej</td>
<td>Hej</td>
<td>Hej</td>
<td>Hej</td>
<td>hej</td>
</tr>

<tr>
<td>hrj</td>
<td width="104"></td>
<td>hrj</td>
<td>hrj</td>
<td>hrj</td>
<td>hrj</td>
</tr>
</table>

Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

Det er nok ikke det der er problemet, men hvorfor angiver du height og width 2 gange?
Men heller ikke man kan angive width i en td uden også at gøre det i en tr. Men er ikke helt sikker.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

[Redigeret d. 11/10-05 09:14:29 af Jonas (Decko)]

height er en property på et tr tag ikke på et td tag

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto

Du har en border på 1, så hvis du kører quirks mode, vil tabellen have forskellig bredde i IE og FF.

Du kan se her i min lille guide under Visningsmodus:
http://jesperkristensen.dk/devtools.php#render_mode

[Redigeret d. 11/10-05 14:05:02 af Jesper Kristensen]

Du har en border på 1, så hvis du kører quirks mode, vil tabellen have forskellig bredde i IE og FF.

Du kan se her i min lille guide under Visningsmodus:
http://jesperkristensen.dk/devtools.php#render_mode

[Redigeret d. 11/10-05 14:05:02 af Jesper Kristensen]

Fatter ikk en skid af noget .. nogen der kan hjælpe lidt ?:P
Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

Kom med et link til siden, så er det MEGET lettere at hjælpe.

Kom med et link til siden, så er det MEGET lettere at hjælpe.

Jeg har bare tilpasset det til et baggrundsbillede .. siden ses her www.tyger.dk/egebo/test/

(tablen skal følge de røde streger, ser lidt rodet ud da den gengir sig selv(baggrunden))

[Redigeret d. 12/10-05 16:16:03 af Dini]

Okay, kan overhovedet ikke finde hoved eller hale i din side. Prøv at forklare det nærmere

Okay, kan overhovedet ikke finde hoved eller hale i din side. Prøv at forklare det nærmere

Yep detr jeg siger forvirrendene:P .. men lig emeget løser det sku bare på en anden måde, undskyld besværet

t