gøre noget hvidt

Tags:    html css

Hvordan fjerner jeg disse to sorte streger:

http://www.kmtrend.dk/test.html

Det vil sige, hvor skal jeg sætte noget html ind der får det til at blive farvet hvidt inde i tabellen?

Mvh
Lasse

7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
i din <table> prøv at smide en background="white" ind :)
M.V.H.
Loke Dupont aka colde

... selvom den er sat til cellspacing 0 så er der stadig lidt. Hader IE.

Har du også defineret cellpadding="0"
?

sort kant? den eneste sorte kant jeg kan se er den i siderne og det fordi at de er i selve gif billederne

Fold kodeboks ind/udKode 

da jeg kan se du siger det laves med php, hvorfor så ikke bruge gdlib?, så har du jo kun et billed i stedet for en helvedes masse tags, kunne jo evt. lave det sådan at du tester om der er lavet et billed af den gældende text:file_exists("texts/TEST.gif") og så bare bruger det billed ellers laver det og gemmer det.
-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

i din <table> prøv at smide en background="white" ind :)
M.V.H.
Loke Dupont aka colde

det hjalp med en width="100%" bgcolor="white" i en af dem, havde sq glemt at det hedder bgcolor og ikke background-color :P

Men hvorfor fucker den stadig i IE? :/ (nu er det den sorte streg over og under jeg snakker om) virker som om at selvom den er sat til cellspacing 0 så er der stadig lidt. Hader IE.

Mvh

hvilken html ediotr benytter du ?

Det var dog en djævelsk masse kode, og hvad effekt ønsker du egentligt at opnå ?

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

hvilken html ediotr benytter du ?

Det var dog en djævelsk masse kode, og hvad effekt ønsker du egentligt at opnå ?

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Jeg bruger Textpad.

Det er udskriften fra mit phpscript. Det er et script der gør man kan taste et ord og så genererer det som en chrome text. Det skal bruges i en onlinebutik. Vil bare være sikker på min HTML virker helt inden og det vil den ikke helt i IE. Der vil billederne ikke stå helt tæt.

edit:

Det vil sige dette er altså bare en test til at få HTML til at passe, så det kan føres ind i mit php script så det virker 100%

[Redigeret d. 09/08-05 21:51:13 af Lasse Staal]

... selvom den er sat til cellspacing 0 så er der stadig lidt. Hader IE.

Har du også defineret cellpadding="0"
?

Ja det har jeg.

t