Formel til tilmelding

Tags:    html css

<< < 123 > >>
Jeg skal bruge en "tilmeldingsblanket" til en hjemmeside for til arrangement... Nogen der kan hjælpe mig med at få lavet en? Der skal stå:

Posnr.: By:
Evt kommentarer:

Nogen der kan hjælpe mig med sådan en? :)

Kan forestille mig at det jo bliver noget med at når man trykke tilmeld så sender den bare en mail eller noget i den stil med det samme til mig...?

¤a_chris¤

22 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg skal bruge en "tilmeldingsblanket" til en hjemmeside for til arrangement... Nogen der kan hjælpe mig med at få lavet en? Der skal stå:

Evt kommentarer:

Kan forestille mig at det jo bliver noget med at når man trykke tilmeld så sender den bare en mail eller noget i den stil med det samme til mig...?

¤a_chris¤

Der er kommet en ny artikel med Form Mails prøv at tjekke det ud: http://www.udvikleren.dk/article.php?techid=6&aid=252
det kræver dog at din host kan klare PHP!
Hilsen
Jan S.

Evt kommentarer:

¤a_chris¤

Skal det bindes sammen med et spc sprog, php, asp?

ChristofferB ::.

Der er kommet en ny artikel med Form Mails prøv at tjekke det ud: http://www.udvikleren.dk/article.php?techid=6&aid=252
det kræver dog at din host kan klare PHP!
Hilsen
Jan S.

Ok... Nu har jeg så bøvlet lidt med den der... Jeg har lavet den total standard som der står derinde og den kommer med en fejl hver gang... "Der opstod en fejl. Prøv igen. Klik her for at komme tilbage til formularen"

Det er mega irriterende... for jeg kan slet ikke finde nogen fejl. Og den er jo taget direkte fra hans beskrivelse...! :S

a_chris

Fold kodeboks ind/udKode 

Det her skulle gerne virke. Ellers må du lige sige til:)

Fold kodeboks ind/udKode 

Vildt fedt at du gider bruge så meget tid på det! :) Men den skriver stadig det samme! :S Aner virkelig ikke hvad der kan være galt! :S

<?php echo $PHP_SELF; ?> <------------ Virkede ikke men ændrede det til at php og html var opdelt i to og skrev "tilmelding.php" i stedet for det der.... (Gik uyd fra at man kunne det samme som via den guide der var link til...

Fold kodeboks ind/udKode 

Vildt fedt at du gider bruge så meget tid på det! :) Men den skriver stadig det samme! :S Aner virkelig ikke hvad der kan være galt! :S

<?php echo $PHP_SELF; ?> <------------ Virkede ikke men ændrede det til at php og html var opdelt i to og skrev "tilmelding.php" i stedet for det der.... (Gik uyd fra at man kunne det samme som via den guide der var link til...

Hvad er fejlen?
Det virker fint ved mig: www.raiser.dk/tilmelding.php

[Redigeret d. 03/07-05 13:51:05 af ChristofferB]

Hvad er fejlen?
Det virker fint ved mig: www.raiser.dk/tilmelding.php

[Redigeret d. 03/07-05 13:51:05 af ChristofferB]

Kan godt se det virker fint hos dig... og jeg kan ikke selv forklare hvad der kan være galt? :S Kan det være fordi at frac.dk ikke understøtter at jeg kan gøre det?? Den understøtter jo php??

Burde virker på frac. Har du husket at skrive din email der hvor der står $sendto = "Din E-mail adresse"; ?

[Redigeret d. 03/07-05 16:43:18 af ChristofferB]

Burde virker på frac. Har du husket at skrive din email der hvor der står $sendto = "Din E-mail adresse"; ?

[Redigeret d. 03/07-05 16:43:18 af ChristofferB]

Ja det er det eneste jeg har ændret...! :(

Det er derfor mig en gåde at det stadig ikke virker! Fordi jeg har G-mail?? :P

Lav $PHP_SELF om til $_SERVER['PHP_SELF']

Det er efterhånden et par år siden folk fik at vide at de skulle holde op med at bruge $PHP_SELF. Jeg fatter ikke at det stadig bruges. Det er afhængigt af register_globals=On, der anses som et sikkerhedsproblem. Derfor har mange webhoteller slået det fra.

$_REQUEST er heller ikke så pæn. Du skal hellere lave det om til $_GET eller $_POST, afhængigt af din <form method="get/post">.
--
Thus, I conclude

<< < 123 > >>
t