server

Tags:    html css

Hey..

4 andre og jeg har et skole projekt. hvor vi skal laver en hjemmeside med en del oplysninger om forskellige ting. der skal også være et forum på denne side.. og sidst men ikke mindst skal vi vælge en server..

Hvilke server er bedst til dette og hvorfor???

9 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey..

4 andre og jeg har et skole projekt. hvor vi skal laver en hjemmeside med en del oplysninger om forskellige ting. der skal også være et forum på denne side.. og sidst men ikke mindst skal vi vælge en server..

Hvis det bare er til et lille projekt tror jeg at noget osm frac.dk er det i leder efter.

Søg evt. lidt på www.internetplads.dk.

Mvh. Emilbp

Det afhænger vel af flere forskellige faktorer.
Eksempelvis krav til stabilitet, plads og ikke mindst de teknologier i anvender på siden.
Hvad krav er der så til det, for jeres side?

Eksempelvis krav til stabilitet, plads og ikke mindst de teknologier i anvender på siden.

vi skal bare finde det bedste til det det. ved heller ikke hvilkeprogram vi ville bruge har du nogen forslag??

Hvis I skal have et forum på siden, bliver i nød til at have nogen der understøtter en eller anden form for serverside teknologi. Fx php, asp eller asp.net

De fleste webhoteller understøtter minimum en af disse.
Jeg ville nok vælge et med php til at starte med da der er udviklet en del fora'er i php som fx phpbb (http://www.phpbb.com/).

Hvis det skal være gratis så kan du bruge 1go.dk eller frac.dk
Ellers er der cliche, b-one.dk, web10.dk eller unoeuro.dk som nogen af de billigste jeg lige kender. Jeg har selv brugt web10, men er faktisk ikke tilfreds. Der er fx mange nedetider.

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

Ville vælge www.wannafind.dk
De er ikke de billigste, men de virker 100% altid.
Super god service.
Har prøvet B-one og fairhost.dk
Ikke været tilfreds med nogen af dem

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
Msn: K_r0y@hotmail.com
-- Problemer er til for at blive løst :) --

Hey..

Hvis det bare er til et lille projekt tror jeg at noget osm frac.dk er det i leder efter.

Mvh. Emilbp

ja ja men vi skal heller ikke ud at købe en vi skal bare vælge en som vi ville have brugt hvis det var virkelighed

Jeg vil klart anbefale
www.frac.dk

Den er gratis og du får 25 mb plads, php, mysql og mulighed for at uploade med FTP.

Med venlig hilsen

Søren

www.Frac.dk kan virkelig anbefales, efter hvad jeg har oplevet har der ikke været nedetid, udover da de skulle have nye servre, ellers er alt godt ***** Stjerner er hvad den fortjener... Hvis i vil kigge efter en server i ville vælge så kig på www.Dell.dk der vil i finde nogle ting og tage udgangs punkt i..
---------------------------------
www.teamsf.frac.dk
www.EJ-Computer.dk | Your PC entertainer

Hey..

Mvh. Emilbp

ja ja men vi skal heller ikke ud at købe en vi skal bare vælge en som vi ville have brugt hvis det var virkelighed

vi skal bare finde det bedste til det det. ved heller ikke hvilkeprogram vi ville bruge har du nogen forslag??

Fairhost er vist også gået nedeom og hjem. Der har ikke været noget på deres side i godt 1 år.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

t