Hvordan gør man et iframe gennem sigtigt? 300 Credits til den der svare !!...

Tags:    html css

Hej, ligsom på smaq.dk er der et iframe der er gennemsigtigt, altså man kan se deres baggrund?

300 til den der svare.. man skal kunne se baggrunden gennem iframe'et

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej, ligsom på smaq.dk er der et iframe der er gennemsigtigt, altså man kan se deres baggrund?

300 til den der svare.. man skal kunne se baggrunden gennem iframe'et

Du skal have en side med en

<iframe ALLOWTRANSPARENCY="true" src="content.htm"></iframe>

Derefter skal du tillade at baggrunden på den side du åbner i iframen er gennemsigtig. Det gør du med:

<body style="background-color :transparent">

Håber du forstod det.

Mvh. Emilbp

Vær opmærksom på at det ALLOWTRANSPARENCY er en Microsoft ting. (dvs. det vil ikke validere)
style tingen i bodyen på dokumentet i iframen burde være nok i Firefox, jeg ved ikke hvordan andre browsere har det med det.

Tak, tusind tak... Det virkede perfekt.. fatter ikke rigtigt Det her udvikleren, men har da skrevet 200 i dit navn, og trykket giv Points.. håber du har fået dem, ellers så skriv lige : - )

Tak, tusind tak... Det virkede perfekt.. fatter ikke rigtigt Det her udvikleren, men har da skrevet 200 i dit navn, og trykket giv Points.. håber du har fået dem, ellers så skriv lige : - )

Tråden er ikke lukket endnu, og jeg har ikke fået point..

Mvh. Emilbp

Det er ikke tilladt at give mere end 200 point. Jeg lukker denne tråd og giver pointene til Emil, og regner så med at der ikke bliver givet flere UP ud for dette spørgsmål - der er givet RIGELIGT i forvejen :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Det er ikke tilladt at give mere end 200 point. Jeg lukker denne tråd og giver pointene til Emil, og regner så med at der ikke bliver givet flere UP ud for dette spørgsmål - der er givet RIGELIGT i forvejen :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Enig Kasper :D

Havde heller ikke tænkt mig at tage imod mere, for det var godt nok mange..

Mvh. Emilbp

t