Select & Z-index...?

Tags:    html css

Hey...

Jeg har lavet en div, som indeholder en select-dropdown, og placeret en anden div oven på denne...
Problemet er bare, at selvom z-index på det nedderste lag er 100 og på det øverste er 200, så bliver select-dropdown'en stadig vist øverst i IE - Er det noget, som jeg kan gøre noget ved?

- Mads

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kunne sætte display:None

Fold kodeboks ind/udKode 

eller putte en iframe over den.
Fold kodeboks ind/udKode 

eller vente til IE 7 der formentlig laver select om til at være ligesom alle andre element(man har da lov at håbe :))
-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

Du kunne sætte display:None

Fold kodeboks ind/udKode 

eller putte en iframe over den.
Fold kodeboks ind/udKode 

eller vente til IE 7 der formentlig laver select om til at være ligesom alle andre element(man har da lov at håbe :))
-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

Tjaa... tror umiddelbart du har ret i, at det med display:none er den eneste løsning indtil videre...
Tak for hjælpen! :)

- Mads

IE gør det også ved flash film, men det kan ændres ved at sættes filmens "transparency" variabel til "opaque" eller "windowless" (mener jeg?), og derefter kan du sætte din z-index.
Bare et lille tip :)

Det kan ikke lade sig gøre ved select bokse, da IE altid vil putte dem øverst lige meget hvad.

Mvh Bob

IE gør det også ved flash film, men det kan ændres ved at sættes filmens "transparency" variabel til "opaque" eller "windowless" (mener jeg?), og derefter kan du sætte din z-index.
Bare et lille tip :)

Det kan ikke lade sig gøre ved select bokse, da IE altid vil putte dem øverst lige meget hvad.

Mvh Bob

Det er desværre ikke i flash jeg laver det :(
Det samme problem opstår med iframes... :)

- Mads

t