Webhost

Tags:    html css

Hej,
Vidste ikke rigtigt hvor jeg sku' skrive det her indlæg til da det ikke er OM et programmerings sprog, men om udbydere. Men da html og css er basik for al webprogrammering tænkte jeg at det nok ville gå:). Men til sagen:
Gider i være søde og skrive alle de forskelligere Web ard i kender hvor man kan få hosted webardresser, Dk, Com, Org osv.

På forhånd tak:)

UPS! har kommet til at sætte 10point på spil! men da der jo ikke er nogen der kan komme med det rigtige svar skal i ikke regne med at nogen får de point.

PS. Web ard'erne må helst gerne være danske - da jeg ikke er interreseret i at havde host i et anden land end hvor jeg bor!

Brihhzel
Christoffer@raiser.dk

[Redigeret d. 21/04-05 13:37:55 af Christoffer]

7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej,
Vidste ikke rigtigt hvor jeg sku' skrive det her indlæg til da det ikke er OM et programmerings sprog, men om udbydere. Men da html og css er basik for al webprogrammering tænkte jeg at det nok ville gå:). Men til sagen:
Gider i være søde og skrive alle de forskelligere Web ard i kender hvor man kan få hosted webardresser, Dk, Com, Org osv.

På forhånd tak:)

UPS! har kommet til at sætte 10point på spil! men da der jo ikke er nogen der kan komme med det rigtige svar skal i ikke regne med at nogen får de point.

PS. Web ard'erne må helst gerne være danske - da jeg ikke er interreseret i at havde host i et anden land end hvor jeg bor!

Brihhzel
Christoffer@raiser.dk

[Redigeret d. 21/04-05 13:37:55 af Christoffer]

www.unoeuro.com (De er danske)

Casper

[Redigeret d. 21/04-05 13:43:39 af Casper Steinmann]

http://internetplads.dk (det er ikke en webhost :))

www.b-one.net
www.unoeuro.com
www.surftown.dk

personligt bruger jeg b-one men jeg tror det er smag og behag hvad man kan lide :)

ØØh... bare fordi du har et .com eller .org domæne behøver hosten ikke at findes i et andet land.... du kan bare have dit webhotel i Danmark.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto

Den 21-04-05 15:59 skrev Brian Hvarregaard følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
ØØh... bare fordi du har et .com eller .org domæne behøver hosten ikke at findes i et andet land.... du kan bare have dit webhotel i Danmark.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto
-----------------------------------------------------------------------------

Ved jeg godt, men jeg spurgte om webard hvor man kan blive hosted. Men glemte at skrive at jeg gerne ville havde webard hvor man kan blive hosted PÅ dansk server. Ikke på engelsk eller noget. Ku jo være nogen der havde i tankerne at sende nogen udlandske udbydere.

Brihhzel
Christoffer@raiser.dk

[Redigeret d. 21/04-05 18:28:25 af Christoffer]

Hmm...er unoeuro og b-one ejet af samme firma, eller minder deres logoer bare meget om hinanden.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

Hmm...er unoeuro og b-one ejet af samme firma, eller minder deres logoer bare meget om hinanden.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

Det er slet slet ikke eget af samme firma! :)

unoeuro er et datterselskab/søsterselskab til wannafind.dk
b-one sejler vel sin egen sø! :)

jeg tror ikke man kan konkludere noget ud fra logoernes design! :)

Casper

t