Side loading

Tags:    html css

Hey,
jeg er ikke HELT sikker på det er det rigtige sted jeg sender dette forum indlæg til, men prøver!
Jeg vil gerne lære at lave sådan en ting der viser loading af en side. Altså sådan hvis man går ind på en side og siden ikke helt er loadet. Skal der være sådan en streg eller noget der sådan bevæger sig fra venstre til højre som så viser hvor langt den er nået med at loade. Og når først siden er helt loadet skal indholdet vises. Sidder nemlig med en musikafspiller hvor det tager meget lang tid at loade sangene. De skal jo først hentes ned til clienten og da det er store sange man ka vælge mellem tager det tid. Derfor har mange skrevet til mig og sagt at min musikafspiller ikke virker(dem der ikke er så god til computer, og ikke kigger i proceslinien). Og det ka vi jo ikke havde:)

Så er der nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en artikel eller noget i den stil?

Brihhzel
Brihhzel@raiser.dk

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Forkert tråd.

// Kasper

[Redigeret d. 21/04-05 19:21:38 af KasperTech]

Hey,
jeg er ikke HELT sikker på det er det rigtige sted jeg sender dette forum indlæg til, men prøver!
Jeg vil gerne lære at lave sådan en ting der viser loading af en side. Altså sådan hvis man går ind på en side og siden ikke helt er loadet. Skal der være sådan en streg eller noget der sådan bevæger sig fra venstre til højre som så viser hvor langt den er nået med at loade. Og når først siden er helt loadet skal indholdet vises. Sidder nemlig med en musikafspiller hvor det tager meget lang tid at loade sangene. De skal jo først hentes ned til clienten og da det er store sange man ka vælge mellem tager det tid. Derfor har mange skrevet til mig og sagt at min musikafspiller ikke virker(dem der ikke er så god til computer, og ikke kigger i proceslinien). Og det ka vi jo ikke havde:)

Så er der nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en artikel eller noget i den stil?

Brihhzel
Brihhzel@raiser.dk

Den loader der laver du med flash. Og en multimedie afspiller kan du også laver i flash, som faktisk er ret god. Du kan convetere sangene i Flash til et mindre format mener jeg.

det kan man vist ikke..

Stream dit musik i stedet for.. så skal der ikke så meget til...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Den 21-04-05 19:19 skrev Jokke Jensen følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
det kan man vist ikke..

Stream dit musik i stedet for.. så skal der ikke så meget til...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk
-----------------------------------------------------------------------------

Stream?

Brihhzel
Christoffer@raiser.dk

t