Problem med webside på MAC

Tags:    html css

Jeg arbejder med en webside på PC, og her vises den perfekt i IE. Målgruppen til websiden arbejder normalt på MAC, og her vises websiden desværre ikke perfekt...

jeg har testet kodernen på w3c og de overholder standarderne.. men alligevel vises websiden ikke rigtigt.

../forside.html vises på PC med en iframe i midten, på Mac'en er denne iframe desværre venstrestillet og ikke centreret...

Jeg er ved at hive håret ud af hovedet af frustration over at websiden ikke vises ordenligt på mac'en...

Er der nogen som kan hjælpe mig? I really need it...

- Inge -

Indlæg senest redigeret d. 02.02.2007 21:28 af Bruger #7416
4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Generelt er frames og iframes ikke noget man burde bruge, men prøv alligevel at sætte en <div align="center">indhold her</div> rundt om dit indhold... Det kan være det lige virker.

Den bliver forresten også venstre stillet i firefox (i linux).
-------------------------------
Hilsen Jimmi Westeberg
http://www.westsworld.dk / http://www.aktivudvikler.dk

[Redigeret d. 22/03-05 22:22:04 af Jimmi Westerberg]

Jeg arbejder med en webside på PC, og her vises den perfekt i IE. Målgruppen til websiden arbejder normalt på MAC, og her vises websiden desværre ikke perfekt...

jeg har testet kodernen på w3c og de overholder standarderne.. men alligevel vises websiden ikke rigtigt.

../forside.html vises på PC med en iframe i midten, på Mac'en er denne iframe desværre venstrestillet og ikke centreret...

Jeg er ved at hive håret ud af hovedet af frustration over at websiden ikke vises ordenligt på mac'en...

Er der nogen som kan hjælpe mig? I really need it...

- Inge -

DESVÆRRE JIMMI W.. DET HJALP IKKE... TAK FOR SVARET ALLIGEVEL...

Indlæg senest redigeret d. 02.02.2007 21:29 af Bruger #7416
Hvad for en browser handler det om på Mac?
Safari? Firefox? IE? osv...

Hvad for en browser handler det om på Mac?
Safari? Firefox? IE? osv...

Det handler om både Safari og især IE på Mac.

t