Wap side???

Tags:    html css

<< < 12 > >>
Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle ligge dette spørgsmål under men jeg lagde den altså under HTML/CSS

Nå men jeg har lavet en lille wap side til min mobil:

index.wml

Fold kodeboks ind/udKode 

Men jeg vil gerne have et sted at ligge den ud så jeg kan gå ind på siden fra min mobil er der nogle der kender en gratis god wap side server så jeg kan lægge den ud???

16 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det var enelig også mest sådan jeg kunne få noget musik over på mobilen som jeg har i mp3 format og jeg har en mp3 spiller på den er der andre gode måder jeg kan få det over uden at købe noget???

Jeg har en simens mc60 og jeg kan bare smide det ud fx

www.domaine.dk/ringetone.filnavn

også gå ind på min telefon og skrive det der også henter den det :S

Det kan jeg også gøre men så skriver den: Tjenester ukendt svar.

Hej Thomas jeg droppede godt nok mit project og købte en infrarød port istedet! Men jeg fik da lavet en lille wapside som virkede på min mobil jeg kunne både gå ind på den plus downloade den midi fil jeg havde lagt op på den! Jeg har lagt den op på min hjemmeside så du kan da prøve den med din mobil hvis det er! Adressen er: www.mytestpage.frac.dk/wap/index.wml

Hej Thomas jeg droppede godt nok mit project og købte en infrarød port istedet! Men jeg fik da lavet en lille wapside som virkede på min mobil jeg kunne både gå ind på den plus downloade den midi fil jeg havde lagt op på den! Jeg har lagt den op på min hjemmeside så du kan da prøve den med din mobil hvis det er! Adressen er: www.mytestpage.frac.dk/wap/index.wml

Tak, prøver senere
-Thomas
Hvis mennesker er så kloge, hvorfor ødelægger
vi så os selv og den verden vil lever i?
I mod softwarer patenter
http://www.nosoftwarepatents.com/

-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41

Desvære blev jeg nød til at tage min wap side ned jeg havde jo lagt en midi fil op på serveren og det stod der åbentbart i reglerene på www.frac.dk at man ikke måtte men det havde jeg tumpe jo selfølelig ikke læst så min hjemmeside blev lukket :S men jeg har fået den op at stå igen men denne gang valgte jeg desvære at slette wap siden desvære håber du nåede at prøve den :D

<< < 12 > >>
t