Hvordan finder man posistionen i FireFox

Tags:    html css

Jeg sidder og leger med en menu der er bygget i layers. Når jeg hover min cursor over en menu skal der folde sig en menu ud under denne. Det virker også alt sammen rigtigt fint i IE, men i FireFox går det helt galt, mit layer popper op helt ude til venstre for hvor det burde have stået. Jeg bruger følgende metode til at finde placeringen af den menu jeg skal have vist:

Fold kodeboks ind/udKode 

Denne metode bliver så kaldt nede fra min body med følgende:
Fold kodeboks ind/udKode 

Hvordan skal jeg finde min position i FireFox?
(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fold kodeboks ind/udKode 

-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

Jeg sidder og leger med en menu der er bygget i layers. Når jeg hover min cursor over en menu skal der folde sig en menu ud under denne. Det virker også alt sammen rigtigt fint i IE, men i FireFox går det helt galt, mit layer popper op helt ude til venstre for hvor det burde have stået. Jeg bruger følgende metode til at finde placeringen af den menu jeg skal have vist:

Fold kodeboks ind/udKode 

Denne metode bliver så kaldt nede fra min body med følgende:
Fold kodeboks ind/udKode 

Af hvad JEG har fundet ud af så laver FF Lo*r med tables(gør de n hos mig) og dette kunnne skyldes dit problem?

Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

Jeg sidder og leger med en menu der er bygget i layers. Når jeg hover min cursor over en menu skal der folde sig en menu ud under denne. Det virker også alt sammen rigtigt fint i IE, men i FireFox går det helt galt, mit layer popper op helt ude til venstre for hvor det burde have stået.

Kunne du ikke linke til din side eller lave et større kilde kode inkl. hele tabellen samt stylesheetet?
-------------
Ole Jensen

Du kan se siden her http://www.vikingworks.dk/Admin.php

t